Nog 3 nachtjes slapen! - Reisverslag uit Weerselo, Nederland van Lotte Wesselink - WaarBenJij.nu Nog 3 nachtjes slapen! - Reisverslag uit Weerselo, Nederland van Lotte Wesselink - WaarBenJij.nu

Nog 3 nachtjes slapen!

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

24 September 2012 | Nederland, Weerselo

Hier is ie dan:
Mijn eerste verslag voor vertrek. Nog maar 3 nachtjes slapen en dan vroeg richting Schiphol om met Laura en nog 11 leuke meiden het vliegtuig in te stappen. Na zaterdag een gezellig afscheidsfeestje gehad te hebben, komt het wel heel dichtbij! Afscheid nemen zie ik wel een beetje tegenop.. Maar of ik zin heb? Zeker!!

Op dit moment hoor ik de regen buiten, dus dan kijk ik wel uit naar een paar maanden zon! (excuus als ik klaag over de hitte en het zweten in 35 graden straks).

Mijn koffer is zo goed als gepakt, inclusief de kalender van de vriendinnetjes, een grote foto van thuis en een mooi boekje met lieve verhaaltjes en waarin ik zelf van alles kan schrijven! Alleen nog de stroopwafels en zakje drop in handbagage proppen.

Bij aankomst verwacht ik verwelkomd te worden door een 'warme deken' van het tropische klimaat, de donkere mannen die ons bakra's (blanken) begroeten en de muskieten die ons even graag komen uitproberen!

Ik hoop dat het internet in Suriname af en toe meewerkt zodat ik hier mijn blog een beetje bij kan houden!

Ik zeg: tot snel via hier, op Skype, via mail, sms, Facebook etc. (Wifi hebben ze daar volgens mij nog niet helemaal uitgevonden)

Voor degenen die het alvast willen weten waar ik woon:
Lotte Wesselink
slangenhoutstraat 97-99
Paramaribo
Suriname

De eerste 3 dagen heb ik mijn Nederlandse nummer nog, daarna stopt dat nummer tijdelijk en ben ik bereikbaar op een Surinaams nummer (volgt nog!)

Jullie horen van me! Veel liefs, Lotte

  • 24 September 2012 - 18:47

    Jet:

    We zullen je missen, Lotje!
    Maar wensen je onwijs veel plezier en een hele leerzame periode!!
    Liefs xx mam

  • 25 September 2012 - 18:25

    Paul En Erna:

    Lotte,
    We wensen je alvast een hele goede reis en heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel plezier daar in Suriname. Leuk dat je een site hebt waar we een beetje op de hoogte kunnen blijven van wat je daar allemaal mee maakt. Groetjes Paul en Erna

  • 25 September 2012 - 19:57

    Sandra Oldekamp:

    Succes vast met de reis en heel veel plezier in Suriname!

    groetjes Sandra

  • 25 September 2012 - 20:11

    Oma Henk Bobo:

    Hoi Lotte

    Via deze site wensen wij je ook nog even succes.
    Ik heb mij al aangemeld voor de mailinglijst om de verhalen bij te houden.

    Groetjes Oma Henk en een pootje van Bobo.

  • 26 September 2012 - 15:44

    Wilma Den Ouden:

    Hoi Lotte

    We wensen je heel veel sucses in Suriname. Een hele goede heen en terugreis [Dat duurt nog even]
    We zullen zeker aan je denken en soms jaloers zijn op het mooie weer. Maar hier kunnen we misschien schaatsen en sneeuwballen gooien

    gr Wilma en de rest

  • 26 September 2012 - 16:32

    Gerda Klensman:

    Hoi Lotte
    Ook wij wensen jou nogmaals een hele fijne periode in Suriname ,geniet er van .
    Dat het een goede en veilige reis/ vlucht mag worden .
    Geniet vandaag nog even van het koude,natte kikkerlandje Nederland,en dan heerlijk in het warme Suriname
    Wij zullen je volgen via internet ,denk jij ook nog een keer aan ons achterblijvers ????
    Groetjes Gerda en de klensmannen

  • 27 September 2012 - 16:51

    Fenna Oldekamp:

    Hallo Lotte
    We wensen je een mooie en leerzame tijd in Suriname.
    Geniet van het mooie weer, hier regent het en we gaan de winter in.
    we zullen aan je denken als we in de kou en sneeuw zitten en jij lekker in de zon.
    We zullen je reisverslag volgen.
    Groetjes Gerard en Fenna

  • 05 Oktober 2012 - 09:18

    Familia Heupink:

    Hoi Lotte, we wensen jullie een hele (leerzame) gezellige tijd. Geniet van de zon. Heb je nou stroopwafels genoeg ?? Groeten uit ootmarsum. Fam Heupink en een dikke poot van sjors !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 11 Juli 2012
Verslag gelezen: 716
Totaal aantal bezoekers 12005

Voorgaande reizen:

27 September 2012 - 27 Januari 2013

Vier maand Suriname

Landen bezocht: